LANDINI 4D

Specjalnie opracowana w celu zastąpienia znanej i cenionej serii TECHNOFARM, seria 4D to nowa gama mocnych i prostych ciągników przeznaczonych do osiągania  nowych poziomów wydajności. Seria 4D  zawiera zaawansowane technologicznie rozwiązania, które minimalizują koszty eksploatacji, zapewniając jednocześnie doskonałe połączenie wytrzymałości i niezawodności, dzięki czemu ciągnik ten doskonale nadaje się do zadań terenowych, sianokosów i operacji transportowych. Dostarczany w obu konfiguracjach napędowych dwu- i czterokołowych, 4D jest obecnie oferowana bez kabiny w formie  otwartej platformy; wersja z kabiną  będzie dostępna w przyszłości. Zakres ten obejmuje dwa różne opcje silnika: Perkins Tier3 dla modelu 4-075D oraz  Deutz Tier4 final  dla modeli 4-060D, 4-070D i 4-080D. Pokrywa silnika został zmieniona  w celu uwzględnienia nowej  stylizacji Landini. Specjalnie opracowana  przez Landini, wszechstronna  modułowa przekładnia Speed Four z Synchro Shuttle oferuje  cztery zsynchronizowane  biegi w trzech zakresach zapewniając 12 biegów dostępnych w obu kierunkach.


Trzy modele gamy  zasilane są  przez nowe czterocylindrowe turbodoładowane jednostki Deutz C4DT  z technologią dwóch zaworów na cylinder i elektronicznym  układem wysokociśnieniowego wtrysku  Common Rail. Wydajny system wtrysku Deutz zapewnia większą moc, wyższy moment obrotowy i mniejsze  zużycie paliwa, co powoduje dużą elastyczność użytkowania. Innowacyjny system recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) z katalizatorem utleniania diesla (DOC) pozwala spełnić tym  silnikom normy  regulacji emisji spalin  Tier 4 Final bez użycia filtra cząstek stałych (DPF), eliminując w ten sposób potrzebę procesu regeneracji. Silniki  Deutz  napędzające serię  4D o pojemności  2.9l dostarczają  maksimum mocy w zakresie od  64 poprzez 69 do 76 KM. Czwarty model serii 4D zasilany jest  przez  wolnossący 4-ro cylindrowy silnik Perkins Tier3  o pojemności  4.4-litra  dostarczający moc 74 KM oferując  rolnikom bardziej opłacalną opcję. Całkowicie przeprojektowana, aby odzwierciedlić nową stylistykę rodziny Landini, pokrywa silnika  otwiera się szeroko, aby zapewnić łatwy dostęp do komory silnika podczas  rutynowej obsługi i konserwacji oraz aby umożliwić łatwe czyszczenie chłodnic w warunkach dużego zapylenia.

 

 

4060D

4070D

4075D

4080D

SILNIK DEUTZ TIER 4 INTERIM

DEUTZ C4DT45
TIER4 FINAL

DEUTZ C4DT50
TIER4 FINAL

PERKINS 1104D-44
TIER3

DEUTZ C4DT55
TIER4 FINAL

MOC MAX ISO  HP/KW

64 / 47

69.5 / 51

74 / 54,5

76 / 56

MOC ZNAMIONOWA (ISO RATING)  HP/KW

61 / 45

68 / 50

74 / 54,5

75 / 55

OBROTY ZNAMIONOWE

2200

2200

2200

2200

MAX MOMENT OBROTOWY (NM)

244

271

261

300

OBROTY MAX MOMENTU

1600

1600

1400

1600

ŚREDNICA CYLINDRA/SKOK TŁOKA

92/110

92/110

105/127

92/110

POJEMNOŚĆ/ LICZBA CYLINDRÓW

2900 / 4 TI

2900 / 4 TI

4400 / 4

2900 / 4 TI

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

17.2:1

17.2:1

18.2:1

17.2:1

CHŁODZENIE CIECZĄ

·

·

·

·

FILTR POWIETRZA

SUCHY

SUCHY

SUCHY

SUCHY

POJ. ZBIORNIKA PALIWA   (LT)

75

75

75

75

landini 4d

 

PRZEKŁADNIA SPEED FOUR


Ciągniki serii 4D wyposażone są we  wszechstronną  modułową przekładnię Speed Four  z czterema zsynchronizowanymi biegami dostępnymi  w trzech zakresach oraz  Synchro Shuttle oferując  12 biegów do przodu i 12 biegów do tyłu. Skrzynia biegów oferowana jest w wersji 30 km/h dla modeli 2WD oraz 40 km / h dla  wersji  4WD. Standardowe  biegi pełzające w modelach 2WD oraz opcjonalnie w modelach 4WD, zapewniają  16 biegów do przodu i 16 biegów do tyłu  oraz minimalną prędkość na poziomie 300 m / h. Dźwignie zmiany biegów oraz zakresów  znajdują się  po prawej stronie kierowcy, podczas gdy dźwignia rewersu umieszczona jest  po stronie lewej operatora . Wszystkie elementy sterujące są ergonomicznie zaprojektowane i logicznie ułożone  co przekłada się na  maksymalny komfortu i łatwości obsługi.


STANOWISKO KIEROWCY


Platforma serii 4D wyposażona jest w duże błotniki oraz w pełni regulowany mechaniczny fotel kierowcy. Ergonomicznie rozmieszczone sterowanie hydrauliką oraz dźwignie zmiany biegów a także regulowana kolumna kierownicy pozwalają na uzyskanie komfortu podczas jazdy . Rama ochronna ROPS  może być opcjonalnie wyposażona w osłonę  przeciwsłonecznej.

 landini 4d stanowisko pracy

 

MOCNY SYSTEM HYDRAULICZNY


Układ hydrauliczny z podwójną pompą ma łączną wydajność  65 l / min,  dostarcza 45 l/min.  do hydrauliki obsługującej trzypunktowy układ zawieszenia oraz hydraulikę zewnętrzną, a 20 l/min. do układu kierowniczego. Trzypunktowy układ zawieszenia kategorii II , sterowany jest za pomocą funkcji mieszanej pływającej bądź siłowej, a jego udźwig wynosi do  3400 kg z jednym opcjonalnym siłownikiem wspomagającym . Dla zapewnienia wygodnej pracy, tylny zaczep może być opcjonalnie wyposażony w ergonomiczne sterowanie Lift System. Układ standardowo wyposażony jest  w dwa zawory hydrauliczne sterowane za pomocą dźwigni znajdującej się  po prawej stronie kierowcy. Wysokiej jakości szybkozłącza  zamontowane z tyłu ciągnika, są łatwo dostępne i wygodne podczas codziennej eksploatacji.

 

 4 - 060D

 4 - 070D

4 - 075D

 4 - 080D

ROZSTAW OSI 2WD/4WD mm

2120/2165

2120/2165

2118/2163

2120/2165

MINIMALNA SZEROKOŚĆ  mm

1675

1675

1675

1675

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA Z OBCIĄŻNIKAMI 2WD/4WD mm

4316/4275

4316/4275

4304/4265

4316/4275

WYSOKOŚĆ DO RAMY OCHRONNEJ  mm

2517

2517

2517

2517

WYSOKOŚĆ DO KOŁA KIEROWNICY  mm

1620

1620

1620

1620

PRZEŚWIT 2WD/4WD  mm

374/208

374/208

374/208

374/208

MASA CAŁKOWITA BEZ OBCIĄŻNIKÓW  2WD/4WD Kg

2800/3050

2800/3050

2750/3000

2800/3050

Podane dane techniczne mają charakter informacyjny. Firma AMG, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.

 

zapytaj-o-cene