ALPINE

To nowa konstrukcja lekkiego ciągnika rolniczego o bardzo dobrych parametrach zwrotnościowych, ciągnik ten jest kierowany na bardzo wymagające rynki takie jak Szwajcaria czy Japonia. Posiada zwartą konstrukcję i dedykowany jest do prac międzyrzędowych, prac w terenach górskich, ale również do prac komunalnych, i zastosowań, jako ciągnik pomocniczy i dyspozycyjny.

Rodzina ciągników ALPINE występuje w dwóch wersjach: STANDATD do typowych prac polowych i GT, gdy potrzeby jest ciągnik o mniejszych gabarytach.

Konstrukcję tą cechują:

  • zwarta konstrukcja i mały promień zawracania
  • nowoczesny układ napędowy oparty na skrzyni 5 biegowej dostępnej również z reduktorem biegów pełzających, oraz półbiegiem sterowanym elektrohydraulicznie, skrzynia w współpracuje z rewersem mechanicznym bądź elektrohydraulicznym
  • mocne konstrukcyjnie tylne podnośniki i rozbudowane układy hydrauliki zewnętrznej pozwalają na współprace z nowoczesnymi maszynami w warzywnictwie
  • Przedni TUZ +WOM zwiększają możliwość zastosowania ciągnika
  • nowoczesna kabina o wzorcowej ergonomiI i doskonałej widoczności w każdym kierunku
  • możliwość doboru ogumienia z szerokiego wachlarza opcji zależności od potrzeb i zastosowań
  • wszystkie modele wyposażane są w oszczędne silniki z wtryskiem bezpośrednim renomowanej Japońskiej firmy Yanmar - jednostki bardzo trwałe i niezawodne 4 cylindrowe dostępne zależności od mocy wersje wolnossące jak i turbodoładowane

Najnowsze DIESLE YANMAR w modelach LANDINI

Modele TNV - Total New Value (Całkowicie Nowa Jakość)

  1. Redukcja Emisji Spalin
  2.   Czystsze silniki o niższych poziomach emisji spalin uzyskano dzięki ulepszeniu już i tak doskonałej podstawy serii TNE.
  3. Surowe normy emisji spalin zostały spełnione z dużym zapasem.
  4. Silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa
  5. Kąt instalacji dysz wtryskiwaczy jest większy niż w konwencjonalnych silnikach, przez co nierówne rozpylanie paliwa między wtryskiwaczami może zostać zredukowane.  Doskonałe dopasowanie między proporcjami wiru a kształtem komory spalania skutkuje jednorodnym wymieszaniem paliwa w komorze spalania. Stąd charakterystyka pracy, obejmująca oszczędność spalania, łatwość rozruchu silnika, poziom hałasu i emisję spalin, została poprawiona.
  6. W wersji 4TN94L, -98 I 98T poprzez zastosowanie 2 zaworów wlotowych i 2 wylotowych, wlot i usuwanie powietrza uległy znaczącej poprawie. Pionowo zamontowane dysze wtryskiwaczy minimalizują nierówny wzór wtrysku
  7. Komora Spalania Zwiększa energię płynu ładunku powietrza i paliwa.
  8. Efekt wiru powstały w komorze utrzymuje się w czasie nastąpienia spalania, ułatwiając mieszanie i skutkując niższym poziomem emisji spalin w porównaniu z komorami konwencjonalnymi.
  9. Pompa Wtryskowa Typ MP
  10. Mechanizm Wtrysku Paliwa
  11. Specjalnie na potrzeby serii silników TNV, opracowano nową pompę MP. Naszym celem była poprawa szerokiego zakresu aspektów w celu dalszej redukcji emisji spalin.

Wspomniane aspekty to:

  • Wysokie ciśnienie wtrysku
  • Zastosowanie wielotłoka redukuje nierówny wtrysk między cylindrami.
  • System Kontroli Zapłonu optymalizuje wtrysk biorąc pod uwagę prędkości, obciążenie i fazę uruchamiania.
  • Nowy mechaniczny regulator pomaga utrzymać czystsze spaliny.
  • Minimalne różnice między wybranymi obrotami przy niskiej prędkości przy użyciu zaworów stałego ciśnienia.

Redukcja Hałasu Bloku Cylindra
Oryginalne techniki CAE Yanmara zoptymalizowały sztywność, zminimalizowały przekształcenia i zredukowały hałas radiacyjny.

Redukcja Hałasu Tłumika
Zastosowano oryginalną technikę CAE by opracować tłumik o zoptymalizowanej objętości z materiałami izolacyjnymi.

 

Specyfikacja silnika

Model silnika

3TNV88

4TNV84

4TNV88

4TNV98 / 4TNV98T

Typ

Diesel, cylinder pionowy, 4-cyklowy, chłodzony cieczą

Spalanie

Wtrysk bezpośredni (DI)

Zasysanie

Wolnossący

Turbodoładowanie

Wolnossący

Wolnossący/Turbodoładowanie

Ilość cylindrów

4

Średnica x skok cylindra

88 x 90

84 x 90

88 x 90

98 x 110

Pojemność skokowa

1.642

1.995

2.190

3.319

Kierunek obrotów

Lewe (widziane od strony koła zamachowego)

Układ regulatora

Mechaniczny

Układ chłodzenia

Chłodnica

Układ smarowania

Wymuszony, pompa obrotowa

Układ rozruchu

Elektryczny rozruch

Masa sucha (płyta tylna)    kg

138

165

155

-

Masa sucha (obudowa sprzęgła)              kg

148

170

165

235 / 245

Profil Firmy YANMAR

 

YamaokaHatsudokiKosakucho założył firmę w 1912 kiedy to rozpoczęto produkcję pierwszych silników parowych. W następnych latach stworzono pierwsze silniki wykorzystywane w rolnictwie (1920). Yanmar to także silniki dla statków morskich i oceanicznych pierwsze z nich powstały w 1925r.
1933r - wyprodukowano pierwszy najmniejszy silnik diesla na świecie (5KM). Firma Yanmar otrzymała wiele nagród za najnowsze wynalazki w dziedzinie silników diesla. Jednym z nich był złoty medal stowarzyszenia niemieckich inwestorów oraz wiele wiele innych w Japoni.

W 1971r. firma zaczeła produkcję małych koparek przemysłowych.
1988r. Otworzenie siedziby w Europie, a w 1992 fabryki Yanmar otrzymały normy ISO9001 oraz wyprodukowano już 10 milionów silników.
1998r - Otwarcie produkcji w Ameryce.
Na chwilę obecną firma Yanmar jest firmą głównie zajmującą się  produkcją silników diesla dla rolnictwa , żeglugi morskiej, maszyn budowlanych, urządzeń przemysłowych, generatory prądu, systemy klimatyzacyjne. Silniki Yanmar to najbardziej cenione diesel na świecie, wyróżniają się niskim spalaniem, najwyższą jakością materiałów oraz trwałością.

YanmarAmerica uruchamia nowy oddział regeneracji silników diesla

 

ADAIRSVILLE, Ga., (15 lipiec, 2013) – YanmarAmerica, główny dostawca przemysłowych i marynarskich silników, kompaktowego sprzętu budowlanego, kompaktowych silników komunalnych i innowacyjnych systemów produkcji energii uruchomiła nową jednostkę skupioną wyłącznie na regeneracji silników diesla.
„Naszą historią i dziedzictwem jest produkcja światowych najmocniejszych, najbardziej trwałych i oszczędnych silników diesla”, powiedział Ted Bregar, prezes YanmarAmerica. „W tym świetle, zasadnym jest zaoferować naszym dealerom, dystrybutorom i producentom oryginalnego wyposażenia możliwość wymiany oryginalnego silnika Yanmar silnikiem regenerowanym”.
Regenerowane silniki Yanmar są obecnie dostępne dla serii 4TNV86, 4TNV88 i 4TNV98. Silniki te są regenerowane w USA zgodnie z najbardziej rygorystycznymi standardami, z wykorzystaniem oryginalnych części Yanmara, które spełniają, a nawet przewyższają obowiązujące normy. Dostawa możliwa jest w ciągu dni, nie tygodni czy miesięcy więc klienci mogą otrzymać błyskawiczne wsparcie. Każdy silnik regenerowany otrzymuje pełną gwarancję na części i robociznę przez okres jednego roku.
Kategoria silników regenerowanych znacząco się rozwinęła w ostatnich latach ponieważ ma swoje ekonomiczne uzasadnienie i jest korzystna dla środowiska. W silnikach regenerowanych wykorzystuje się mniej surowców, zostawiając znacznie mniejszy ślad węglowy niż zupełnie nowy silnik.
„Yanmar zawsze angażował się w wykonywanie pracy porządnie kiedy w grę wchodziło środowisko,” powiedział Doug Englert, manager oddziału Regeneracji. „Nowa firma Yanmara posunie do przodu nasze starania dążące do zrównoważonego rozwoju.” Przewiduje się, że w samych Stanach Zjednoczonych sektor rynku silników przebudowanych i regenerowanych wzrośnie do 21 bilionów $.

YanmarAmericaCorporation

YanmarAmericaCorporation znajduje się w Adairsville, Georgia i jest regionalną siedzibą na Północną Amerykę zajmującą się wszystkimi działaniami marketingowymi, handlowymi, serwisowymi, dotyczącymi części zamiennych i wsparcia dla swojej sieci autoryzowanych dealerów. Yanmar skupia się głównie na kategoriach produktów i usług silników do zastosowań rolniczych, budowlanych, produkcji energii, morskich i przemysłowych. Yanmar kontynuuje swoją spuściznę aktywności innowacyjnej i środowiskowej, oferując w efekcie produkty i usługi wyjątkowej jakości. Po więcej informacji proszę odwiedzić stronę us.yanmar.com

Ciekawostka :


Yanmar jest globalnym sponsorem Manchester United F.C. Był również sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego Borussii Dortmund.

Podane dane techniczne mają charakter informacyjny. Firma AMG, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.

 

Zobacz Folder
Download this file (Alpine.pdf)Alpine3578 kB