REX 4

NOWY REX 4

SPRZEDAŻ OD KOŃCA ROKU 2017

Nowy ciągnik Landini REX 4 którego produkcja zacznie się od września 2017r. Zastąpi model Landini REX. Ciągnik został zaprojektowany aby uzyskać najwyższą z możliwych wydajność pracy. Szczególną cechą tego ciągnika jest fakt iż w całości jest to produkt europejski MADE IN ITALY.

Szeroki wybór dobrze zestopniowanych skrzyń biegów co od dawna jest cechą szczególną marki Landini. Nowy Landini REX 4 będzie miał możliwość skonfigurowania go z amortyzacją osi przedniej. Nowa komfortowa kabina z najwyższą klasą filtrowania powietrza i najbardziej oczekiwaną przez klientów spłaszczoną podłogą. Silnik spełniający nowe normy emisji spalin bez zastosowania filtra cząstek stałych a przy użyciu bezobsługowego katalizatora DOC.

SILNIK


Nowe normy emisji spalin wymusiły na producentach ciągników zastosowanie bardziej ekologicznych silników i tak w nowym Landini REX 4 jest to silnik DEUTZ o pojemność 2900 cm3.

Ciekawostką w tym silniku jest fakt że jest to silnik w którym nowe normy emisji spalin nowe urządzenia nie wymagają od użytkownika jakich kolwiek zabiegów wypalania, czy tracenia cennego czasu na dolewania dodatkowych płynów.

REX

4-070

4-080

4-090

4-100

4-110

4-120

Wersja

F-V-GE

F-V-GE-GT

F-V-GE-GT

F-V-GE-GT

F-V-GE-GT

F-V-GE-GT

Silnik

DEUTZ TCD L4

DEUTZ TCD L4

DEUTZ TCD L4

DEUTZ TCD L4

DEUTZ TCD L4

DEUTZ TCD L4

Max moc[hp]

@ 2000 obr/min

70

75,2

90

95

101,7

111

Moc nominalna ISO [hp]

@ 2200 obr/min

68

75,2

85

85

94,6

104,6

Nm@ 1600obr/ min

271

300

395

400

410

420

Pojemnośc

2900 cm3

2900 cm3

2900 cm3

2900 cm3

2900 cm3

2900 cm3

Liczba cylindrów

4

4

4

4

4

4

Liczba zaworów

8

8

8

8

8

8

Norma spalin

Tier 4i

Tier 4i

Tier 4i

Tier 4i

Tier 4i

Tier 4i

System oczyszczania spalin

DOC system

Versja REX

V

F

GE

GT

Pojemnośc zbiornika paliwa

80 l

80 l

70 l

90 l

SKRZYNIE BIEGÓW


Kompleksowe rozwiązania przeniesienia napędu w 14 typach skrzyń biegów, w 100% wykonanych przez LANDINI

Skrzynie z rewersem mechanicznym :

- 12+12, 4 biegi w 3 zakresach (mech. synchro shuttle tak jakSTD)

- 16+16 z biegami pełzającymi

- Hi-Lo ( 40km/h ECO) 24+24 i 32+32 z biegami pełzającymi

Skrzynie z rewersem elektro-hydraulicznym :

- HML (40km/h ECO) 36+12 I 48+16 z biegami pełzającymi

Skrzynie z prędkością maksymalną :

- 40km/h oraz 40 km/h ECO

PRZEDNI MOST

Moc , komfort i bezpieczeństwo tak można określić przednią oś Landini REX 4

Bezpieczeństwo :

- Przednie osie z podwójnymi tarczami hamulcowymi w kąpieli olejowej

Moc :

- 100% blokada dyferencjału

Komfort :

- 55°kąt skrętu

- Nowa amortyzacja przedniej osi w100% wykonana przez Argo Tractors

- dla poprawy efektywności

- wysoka stabilność w każdych warunkach

- wyższy komfort w transporcie

- Przedni TUZ kat.2 1400 kg udźwigu

- Przedni WOM 1000obr./min

- Obciążniki przednie 6x36 kg lub8x36 kg

WOM

- WOM 540/540E (750)

- Do 4 trybów pracy WOM 540/540E/1000/1000E

- AUTO WOM z elektronicznym sterowaniem

KABINA

- Kabina strukturalna

- Kategoria filtracji 2 lub 4 !

- Bardzo dobra widoczność

- Płaska podłoga (tunnel poniżej 10 cm)

- Dach typu slim

- Najwyższa ergonomia

- Zakresy pamięci prędkości

- ISOBUS zintegrowany

UKŁAD HYDRAULICZNY

Tylny podnośnik :

- 2700 kg wersja F V,

- 3400 kg wersja GT

- ELS (podnieś / upuść) z mechanicznym podnośnikiem

- Tylny podnośnik elektroniczny EHR

- Pompa hydrauliczna o wydajności 78 lub 110 l/min

- Do 3 par zaworów mechanicznych

- Do 7 par zaworów elektrohydraulicznych

 

 Podane dane techniczne mają charakter informacyjny. Firma AMG, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.