Seria 6H do pracy w trudnych warunkach

Orka, wysiew, uprawa roślin pastewnych i sianokosy to tylko niektóre z zadań, które można wykonywać korzystając z ciągników Landini 6H przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu, zaawansowania technologicznego i wydajności. Maszyna zasługująca na miano nowego króla segmentu kompaktowych ciągników do prac polowych. Wszechstronność to słowo klucz, ponieważ ciągniki Landini 6H zaprojektowano w taki sposób, aby móc wykonywać nimi jak najwięcej zadań. To sprawia, że są idealnym wyborem, szczególnie dla średniej wielkości gospodarstw, gdzie preferowana jest praca z użyciem własnych zasobów i bez nadmiernych inwestycji w maszyny. Poza solidną konstrukcją ciągniki te mogą zostać dostosowane do potrzeb każdego gospodarstwa. Możliwość montażu tylnych kół 38” (szerokość 540 mm) i dwupunktowe zawieszenie kabiny dodają wszechstronności ciągnikom, które zaprojektowano już do montażu innowacyjnego systemu Isobus i systemów sterowania satelitarnego. Nie brakuje także najnowszych rozwiązań w dziedzinie transportu drogowego, takich jak układ hamulców hydraulicznych przyczepy.


Pobierz broszurę


Wymiary i masy


Galeria obrazów


Zobacz film – starszego modelu Stage 4

Doskonała wszechstronność dla twojego gospodarstwa

Silnik

3,6 / 4

Moc

119 – 126

Przekładnia

Rewers elektro-hydrauliczny z HML

36+12 lub 48+16 z zakresem biegów pełzających

Instalacja systemu oczyszczania spalin Stage V i niewidocznego systemu SCR pod maską zapewnia pojazdowi nie tylko kompaktową konstrukcję zgodną z nowym, rodzinnym odczuciem McCormick, ale także pełną widoczność z przodu. Widoczność jest w pełni poprawiona przez 4-słupkową kabinę i szerszy szyberdach z otwieraną klapą dla naturalnej wentylacji kabiny. Wszystkie operacje ładowacza czołowego są zatem łatwiejsze, podobnie jak praca w nocy dzięki 10 światłom roboczym LED.

Amortyzowana Kabina Total View

Komfort operatora zapewnia mechaniczna amortyzacja kabiny z cylindrami 96 mm oraz ergonomiczne rozwiązania zastosowane na konsoli sterowania, która zawiera nowy joystick do obsługi ładowacza, zaczepu i włączania połowy prędkości. Opcjonalna amortyzowana oś przednia z hamulcami dodatkowo zwiększa komfort transportu drogowego.

Silnik Deutz Tier 4 Final

Istnieją dwa modele z gamy napędzane 16-zaworowym silnikiem F36 o pojemności 3,6 litra: 6H-125, zdolny do wytwarzania 119 koni mechanicznych, wzrastający do 126 w wersji 6H-135. Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań oraz zwiększona pojemność zbiornika paliwa ze 150 do 170 litrów zapewniają zmniejszenie zużycia paliwa o 10%, a tym samym większy zasięg dobowy. Zwiększono również maksymalny moment obrotowy, oba modele osiągają 518 Nm przy 1300 obr./min..

6H-125

6H-135

Moc znamionowa (97/68/WE – ISO TR 14396) KM/kW

119/88

127/93

Maksymalna moc (97/68/WE – ISO TR 14396) KM/kW

119/88

127/93

Znamionowa prędkość obrotowa silnika obr/min

2200

2200

Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy obr/min

1900

1900

Producent

FPT

FPT

Cylindry / Wyporność / Zawory

4 / 3,6 L / 16V

4 / 3,6 L / 16V

Uniwersalna przekładnia na każdą sytuację

Przekładnia zapewnia odpowiednią prędkość dla każdego konkretnego zastosowania. Dzieje się tak dzięki sprawdzonemu schematowi 36+12 z HML (3 prędkości pod obciążeniem) i Reverse Powershuttle z modulowanym załączaniem. Prędkości stają się 48+16 dzięki pełzaniu. Jako opcja dostępny jest „Park-lock” – układ hamulcowy z biegiem w skrzyni biegów – gwarantujący pełne bezpieczeństwo.

Wysokowydajny układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny również został całkowicie odnowiony, przechodząc na obieg zamknięty 110 litrów/minutę (CCLS), z 38,5 litrami do sterowania. Rozwiązanie zapewnia większą wydajność hydrauliczną i zwiększoną produktywność podczas pracy z ładowaczem czołowym, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i hałasu podczas pracy. Można pobrać 34 litry oleju plus dodatkowe 10 litrów z opcjonalnym zbiornikiem do obsługi wywrotek. Istnieje również system „Power Beyond”, który gwarantuje wykorzystanie pełnego natężenia przepływu 110 l/min. Dostępnych jest siedem zaworów hydraulicznych, z których dwa są brzuszne, a trzy mechaniczne, a także selektor przepływu podwajający wyjścia i zawór elektromagnetyczny do narzędzi wymagających określonych przepływów, z możliwością dodatkowych dwóch zaworów hydraulicznych, również na tylne, a także elektroniczne.

Wymiary i masy

6H125

6H135

Rozstaw osi (mm)

2420

2420

Maksymalna wysokość nad kabiną bez świateł ostrzegawczych (mm)

2623 – mierzone z oponami 380/70R24 – 480/70R34

2623 – mierzone z oponami 380/70R24 – 480/70R34

Promień skrętu mm

4400 measured with tyres 480/65R24 – 540/65R38

4400 measured with tyres 480/65R24 – 540/65R38

Waga przesyłki – mierzona ze średnią specyfikacją Kg

4800

4800

Całkowity ciężar pojazdu Kg

8500 (szeroka oś przednia) – 8000 (wąska oś przednia)

8500 (szeroka oś przednia) – 8000 (wąska oś przednia)

Maksymalne rozmiary opon przednich i tylnych – (promień indeksu -IR) mm

480/65R24 – 540/65R38 (IR 800mm)

480/65R24 – 540/65R38 (IR 800mm)