Mistral 2 – jeszcze lepszy następca Mistrala

 

Seria Mistral 2 zastępuje model Seria 2 nowoczesnym wyglądem oraz kompaktowymi rozwiązaniami. Zmiany zauważymy w nowej masce, oraz w silniku który spełnia nowe normy spalin na rok 2022.

Do dyspozycji mamy najoszczędniejsze oraz o 40 NM mocniejsze silniki KOHLER 49 KM 57 KM / 180 i 200 NM

Landini Mistral 2 to product najwyższej jakości MADE IN ITALY.

 


Zobacz film

Kompaktowe i zwrotne ciągniki idealne do łatwego manewrowania na wąskich przejazdach

Silnik

 

MISTRAL 2-055

MISTRAL 2-060

KOHLER Common Rail
KDI 1903
KDI 1903
Moc 49
57
Maksymalny moment obrotowy (Nm) 180 200
Pojemność (CM3) 1861 1861

Mistral 2 dostępny jest w dwóch modelach: STD z kabiną lub platformą oraz GE dostępny wyłącznie w wariancie z platformą. W modelu GE projekt osi przedniej i tylnych przekładni głównych umożliwia obniżenie pozycji jazdy do 95 mm w porównaniu do wersji STD, co pozwala na uzyskanie lepszych osiągów w wąskich i niskich przejazdach oraz pod trejażami i w szklarniach.

Miejsce traktorzysty

Położone na platformie na podporach izolacyjnych stanowisko traktorzysty imponuje ergonomicznym wykonaniem oraz prostotą obsługi i logicznym rozstawieniem urządzeń sterujących. Wykonana w nowoczesnym stylu czterosłupkowa kabina zapewnia lepszą widoczność w każdym kierunku, a tym samym łatwość manewrowania i bezpieczeństwo pracy z narzędziami. Kabina serii ciągników Mistral 2 wynosi komfort użytkowania na zupełnie nowy poziom dzięki lepszej kontroli ciśnienia w kabinie, dźwiękoszczelności i nowemu wydajniejszemu systemowi klimatyzacji.

Silniki Kohler

3-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,9 litra z chłodnicą końcową zapewnia w modelach MISTRAL 2-055 i 2-060 maksymalną moc odpowiednio 49 i 57 KM (ISO) z maksymalnym momentem obrotowym 180 i 200 Nm dostępnym już przy 1200 obr./min. , co stawia MISTRAL2 jako Best in Class w swojej kategorii.

Ważną nowością jest dostępność TEMPOMATU (pamięci obrotów silnika), który pozwala zapisywać obroty silnika i szybko je przywoływać za pomocą praktycznego przycisku na prawej konsoli.

 

Standardowa skrzynia biegów z 12 biegami do jazdy do przodu i 12 do jazdy do tyłu

Standardowa skrzynia biegów oferuje 12 biegów do jazdy do przodu i 12 do jazdy do tyłu oraz aż 4 biegi w zakresie prędkości od 4 do 12 km/h (co jest niespotykane w ciągnikach tej mocy) i może zostać opcjonalnie wyposażona w układ powolnego biegu, zapewniający 16 biegów do jazdy do przodu i 16 do jazdy do tyłu. Synchronizowana przekładnia pozwala na płynne przełączanie pomiędzy biegami jazdy do przodu i do tyłu. Przyrządy są intuicyjne i czytelne, a urządzenia sterujące są ergonomicznie rozmieszczone po obu stronach siedziska traktorzysty, aby zapewnić maksymalny komfort i prostotę obsługi.

Mechaniczny podnośnik i zawory wspomagające, idealne do zastosowanego zakresu mocy

Układ hydrauliczny zapewnia maksymalną wydajność  i daje operatorowi aż 55 l/min i jest to o 5l/min więcej niż w przypadku starej wersji  tego modelu. Mechaniczny podnośnik z trzypunktowym układem zawieszenia kat. 2 może unieść do 1200 kg; układ obejmuje trzy zdalnie sterowane zawory wspomagające o działaniu jedno- i dwustronnym. Podzespoły sterownicze umiejscowiono w komfortowym i ergonomicznym miejscu po prawej stronie kierowcy dla intuicyjnej obsługi.