Seria 6C, innowacyjny projekt dla najwyższej wygody i osiągów
Seria LANDINI 6C obejmuje trzy modele z silnikami 4.5L FPT-NEF o mocy odpowiednio 114, 121 i 130 KM. Wszystkie silniki są zgodne z normami Tier 4 Final, posiadają układy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i katalizatory utleniające (DOC). Oprócz tego są wyposażone w układ Dual Power, który automatycznie zwiększa moc odpowiednio do 121, 133 i 140 KM, dostosowując ją do trudnych warunków i dużych obciążeń podczas transportu i korzystania z WOM.
Pobierz broszurę
Wymiary i masy
Zobacz film
Seria 6C, innowacyjny projekt dla najwyższej wygody i osiągów
Silnik
4,5 / 4
Moc
121 133 140
Przekładnia
Pzekładnia T-TRONIC z kontrolą wysprzęglania i przekładnią elektrohydrauliczną
Zgodnie z najnowszymi trendami we wzornictwie wprowadzonymi w rodzinie produktów Landini nowa seria 6C odznacza się kompaktowym designem i posiada nowoczesną czterosłupkową kabinę zapewniającą komfort typowy dla samochodów osobowych – wszystko to z myślą o maksymalnej wygodzie i łatwości obsługi. Do głównych cech technicznych serii 6C należą trzystopniowa przekładnia Powershift z prędkościami 36+12, elektronicznie sterowany tylny zaczep o udźwigu do 5400 kg i WOM z 4 prędkościami w wyposażeniu dodatkowym. Układ hydrauliczny został zoptymalizowany i jest dostępny w wersji standardowej o wydajności 66 l/min lub w wersji z obwodem zamkniętym o wydajności 110 l/min. Wyposażenie dodatkowe ciągnika 6C może obejmować amortyzację osi przedniej i kabiny, aby podnieść komfort jazdy po drodze.
Kabina MASTER CLASS dla niezrównanej widoczności i komfortu.
Kabina Master Class, wyposażona w czterosłupkową konstrukcję, płaską platformę i drzwi o tylnych zawiasach, oferuje łatwy dostęp do fotela traktorzysty i niezrównaną widoczność w każdym kierunku. Siedzisko traktorzysty z precyzyjną regulacją wyposażono w fotel z pneumatycznym zawieszeniem i teleskopową regulowaną kierownicę, która przechyla się wraz z deską rozdzielczą. Główne podzespoły sterownicze są dogodnie zintegrowane z prawą stroną konsoli dla maksymalnego komfortu i łatwości obsługi. Wnętrze posiada elegancki nowoczesny design z samochodowym wyposażeniem i wykończeniem oraz ergonomicznie rozmieszczone podzespoły sterownicze. Doskonale wygłuszona klimatyzowana kabina ciągnika 6C o regulowanym ciśnieniu zapewnia komfortowe środowisko pracy w trakcie długich godzin na polu. Mechaniczne zawieszenie kabiny jest dostępne w wyposażeniu dodatkowym dla zapewnienia jeszcze większego komfortu. Klapa dachu zapewnia doskonałą widoczność do pracy z ładowarką. Czternaście potężnych lamp halogenowych zapewnia doskonałą widoczność do pracy w nocy.
Silniki Tier 4 Final FPT-NEF z technologią SCR/DOC
Ciągniki 6C wyposażono w silniki czterocylindrowe FPT-NEF 4.5L szesnastozaworowe, z układem wtryskowym Common Rail, o maksymalnej mocy 121, 133 i 140 KM. Zoptymalizowany elektroniczny wtrysk paliwa i podniesiona wydajność spalania w połączeniu z technologią SCR/DOC pozwalają tym silnikom na osiąganie niezrównanej mocy i momentu obrotowego przy oszczędności paliwa, jednocześnie zachowując zgodność z normami emisji Tier4 Final. Oprócz tego są wyposażone w układ Dual Power, który automatycznie zwiększa moc i moment obrotowy, pozwalając na pracę w trudnych warunkach i przy dużych obciążeniach bez zmniejszenia prędkości i wydajności. Otwierana maska ułatwia dostęp do komory silnika do celów rutynowych czynności konserwacyjno-serwisowych.
6-125C | 6-135C | 6-145C | |
---|---|---|---|
TIER 4 Final | NEF 4 CYL CR TAA | NEF 4 CYL CR TAA | NEF 4 CYL CR TAA |
ELEKTR. WYSOKOCIŚNIENIOWY UKŁAD WTRYSKOWY COMMON RAIL | • | • | • |
INTERCOOLER TURBO/POWIETRZE-POWIETRZE | • | • | • |
MAKS. MOC SILNIKA (ISO) | 114/82 | 121/89 | 130/95.5 |
MAKS. MOC SILNIKA Z DUAL POWER (ISO) | 121/89 | 133/98 | 140/103 |
MOC ZNAMIONOWA SILNIKA | 2200 | 2200 | 2200 |
MAKS. MOM. OBR. Z DUAL POWER | 495 | 545 | 577 |
OBROTY SILNIKA PRZY MAKS. MOM. OBR. Z DUAL POWER | 1500 | 1500 | 1500 |
ŚREDNICA CYLINDRA / SKOK TŁOKA MM | 104 / 132 | 104 / 132 | 104 / 132 |
POJEMNOŚĆ SKOKOWA / LICZBA CYLINDRÓW / LICZBA ZAWORÓW | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 |
S.C.R. UKŁAD WYDECHOWY | • | • | • |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA ADBLUE L | 25 | 25 | 25 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA L | 180 | 180 | 180 |
Pzekładnia T-TRONIC z kontrolą wysprzęglania i przekładnią elektrohydrauliczną
Przekładnia T-Tronic pozwala na potrojenie liczby biegów podstawowej skrzyni biegów (Speed Four z czterema prędkościami w 3 zakresach) pod obciążeniem, dzięki czemu dostępnych jest 36 biegów do jazdy do przodu i 12 do jazdy do tyłu. Biegi zmienia się za pomocą przycisku na dźwigni zmiany biegów. W wyposażeniu dodatkowym dostępne są biegi pełzające, które zwiększają liczbę prędkości do 48 w jeździe do przodu i 16 w jeździe do tyłu. Przycisk wysprzęglania na drążku zmiany biegów i dźwignia sterownicza przekładni obok kierownicy umożliwiają traktorzyście zmianę biegu i przejście z jazdy do przodu na jazdę do tyłu bez używania pedału sprzęgła. Przekładnia T-Tronic obejmuje również tryb Eco Forty, który umożliwia jazdę z maks. prędkością 40 km/h przy 1900 obr./min, co skutkuje większą oszczędnością paliwa i niższą emisją hałasu podczas transportu drogowego. Korzystając z trybu Top Fifty, można osiągnąć prędkość 50 km/h. Sterowanie przekładnią (za pomocą potencjometru) umożliwia dostosowanie działania przekładni do użytego narzędzia rolniczego i warunków glebowych.
Wydajna hydraulika i wszechstronne zawory sterowane zdalnie
Nowy układ hydrauliczny jest dostępny w opcji z obwodem zamkniętym (LS) i całkowitą wydajnością 110 l/min. Jest on wyposażony w maks. pięć zaworów zdalnie sterowanych z inteligentnym systemem doboru wydajności Load Sensing, ze sterowaniem z prawej strony konsoli, umożliwiając wydajne korzystanie z narzędzi rolniczych i większą elastyczność. Dwa zawory zdalnie sterowane sterowane są drążkiem do obsługi ładowarki przedniej, podczas gdy pozostałe trzy zawory sterowane są dźwigniami.
Wymiary i masy
6- 125C | 6-135C | 6-145C | |
---|---|---|---|
A- DŁUGOŚĆ NAP. 4 KOŁA mm | 4400 | 4400 | 4400 |
C- ROZSTAW OSI NAP. 4 KOŁA mm | 2540 | 2540 | 2540 |
B- WYSOKOŚĆ MIN. mm | 2056 | 2056 | 2056 |
D- WYSOKOŚĆ Z KABINĄ mm | 2805 | 2805 | 2805 |
E- PRZEŚWIT mm | 420 | 420 | 420 |
MASA W GOTOWOŚCI DO JAZDY (BEZ OBCIĄŻNIKÓW) Kg | 4700 | 4700 | 4700 |